Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1116)

Forum - Reacties

FIAMMA CARAVANSTORE
Geplaatst door: jan , Datum: 02.10.2009 20:50
We hebben besloten om een fiamma caravanstore aan te schaffen , deze komt als beste uit de test in de KCK,
Heeft iemand ervaring met deze luifel, en past deze luifel van 4,10 meter op een Detleffs DB450 Lifestyle bj 2004
Ik heb geinformeerd bij mijn dealer , maar deze kan me niet garanderen dat het past i.v.m met de rondingen van de caravan.
Een 3,60 meter kan gegarandeerd zegt hij,maar dat vinden we eigenlijk te krap.
Wie heeft zo,n luifel aan zijn Detleffs hangen.
Mvrg Jan
Geplaatst door: Gerrit , Datum: 16.10.2009 17:21
Jan, je kan niet breder als de RECHTE lijn van het dak
Wij hebben een 360, we kunnen wel breder maar hebben dit niet gedaan
360 is inderdaad niet zo breed maar je moet hem met de hand oprollen
en dan wordt 410 wel zwaar
Gr Gerrit
Geplaatst door: andre , Datum: 16.05.2010 13:04
Wij hebben gisteren een zakluifel voor onze hobby gekocht en hebben met hetzelfde probleem te maken.

Achteraf ben ik blij dat dat onze caravan geen langere lengte dan 310 cm toestaat. Deze is al moeilijk alleen op te rollen, een langer model wordt snel te zwaar, temeer omdat je bij het oprollen boven je macht moet werken.

Wellicht ites om mee te nemen bij de beslissing over de aanschaf van een fiamma
Geplaatst door: Lut , Datum: 18.05.2010 21:26
Klopt het dat je met een zakluifel eigenlijk niet mag rondrijden ? Ik heb eens gehoord dat je de zakluifel moet verwijderen als je met u caravan op de baan gaat.Je moet hem dan maar in je caravan leggen ?
Geplaatst door: daphne , Datum: 10.06.2010 10:14
Er is geen wet die rijden met een zakluifel verbied. Als dat zo was zou er geen zakluifel meer worden verkocht, want juist het laten hangen biedt het gemak en de snelheid om de luifel te gebruiken.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[11]