Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1112)

Forum - Reacties

camping gezocht voor 2010
Geplaatst door: ® nicole , Datum: 30.08.2009 15:00
wij zijn met de kids nog nooit in oostenrijk geweest kamperen.
dus nu heb ik een paar vragen.
misschien dat iemand mij kan helpen.
wij zoeken een camping in oostenrijk dus.
ik weet niet welk gebied we moeten zijn om een beetje gegarandeerd te zijn op mooi weer in augustus.
graag iets waar veel tot genoeg nederlanders komen.
aan een meer is misschien ook wel leuk.
en is er zo s'avonds op een camping wat te doen?
voor de kinderen of voor ons een bandje ofzo?
of zijn er in oostenrijk vooral rustige campings?
wij zouden graag wat te doen hebben nl.
wijn gaan tot nu toe altijd naar frankrijk maar wil misschien ook wel eens naar oostenrijk....
wie helpt mij aan een leuke camping?
of zegt mij hoe ik moet zoeken naar een leuke camping via deze site.
hoe meer meningen hoe meer nederlanders er zijn op de camping?
Geplaatst door: Wilma , Datum: 30.08.2009 21:15
Wat het weer betreft, ik zou je karinthië aanraden.
Kies dan wel voor het zuidelijke deel van Karinthië.
Wij hebben al wel aan de Ossiachersee gezeten en in het Rosental
(omgeving Klagenfurt).
Ik kan je camping Mentl wel aanraden, deze ligt aan een mooi meer, met heel veel te doen in de omgeving. Dit vooral met de kaerntencard.
Afgelopen zomer hebben we op Rosental Roz gestaan, hier is meer te doen voor de kinderen. Deze camping heeft een zwemmeer waar de kinderen met dat prachtige weer van afgelopen vakantie heerlijk hebben kunnen zwemmen. Rond de grote meren zijn de plekken op de campings wel kleiner.
Bij Rosental Roz heb je wel mooie ruime plekken.
Ik zou zeggen, vraag eens een campinggids aan op www.karinthie.com
Hierin staan de campings per regio in karinthie vermeld, ga dan eens lekker op deze site kijken bij de meningen van de campings die jou wel wat lijken. Hoewel bij sommige meningen zet ik toch wel eens een vraagteken.
Zo zijn wij ook aan deze campings gekomen en hebben nu al diverse jaren heerlijke vakanties op deze campings gehad.
Geplaatst door: petra , Datum: 03.09.2009 21:53
voor de wat meer zonzekere vakantie, kun je het best kiezen voor karinthie, er zijn daar meer dan genoeg meren, dus dat zal het probleem niet zijn, weet niet hoe oud uw kinderen zijn, maar camping berghof is voor kinderen erg leuk, daar wordt voldoende voor (kleinere) kinderen georganiseerd
wij hebben zelf 2 jaar geleden op mentl gestaan, maar dat was niet onze camping, heb regelmatig een blik geworpen op berghof wat naast mentl ligt, en dat was een camping waar genoeg te beleven viel
Geplaatst door: petern , Datum: 05.09.2009 21:54
Hoi Nicole,

Ben het helemaal met Wilma eens. Ik weet niet waar je voor gaat Mentl is een rustige gemoedelijke camping, met wat kleine activiteiten. Berghof is veel massaler en ik zou er voor geen goud willen staan, maar er zijn meer activiteiten. Het is maar war je voor kiest. Voor een dagje een zeilbootje huren of een tochtje op de banaan loop ik wel naar Berghof.

© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[6]