Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1077)

Forum - Reacties

Huttentocht met kinderen
Geplaatst door: Tonnie , Datum: 18.05.2009 10:01
Zoals in een andere topic te zien is zijn wij voornemens om komende zomer richting het Pitztal te gaan.
Nu lijkt het ons geweldig om een keertje een wandeling te maken naar een berghut met overnachting. Onze kinderen zijn 8 en 10 jaar, en wel wat wandelen gewend, maar het moet wel leuk en veilig blijven. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dit überhaupt wel mogelijk in dat gebied? Moet je dan op voorhand iets regelen of is dat ter plaatse nog mogelijk? Weet er iemand site's waar je informatie hierover kunt vinden?
Al met al een hele hoop vragen en ik ben benieuwd of er reacties komen.
Geplaatst door: Rockfire , Datum: 25.05.2009 21:39
Hallo,

Zelf kan ik je niet helpen, omdat ik het pitztal nog niet bezocht heb.
Ik verwijs je graag naar het forum van alpenfreaks.be, daar zitten zeker pitztal kenners.
Geplaatst door: louis , Datum: 01.01.2010 19:43
Hallo Tonnie,
Ben benieuwd of je afgelopen zomer de huttentocht gemaakt hebt? Zo ja welke heb je gedaan , ben van plan om komende zomer ook zoiets dergelijks te ondernemen, heb je nog ergens info kunnen krijgen? Ben benieuwd naar je reactie
gr louis
Geplaatst door: rockfire , Datum: 02.01.2010 00:29
Naast het forum en de site zelf van alpenfreaks.be kan je ook nog info over hutten vinden op volgende site : www.hutten.be . Ook op indebergen.nl kan je wel nuttige info zoeken.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[24]