Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1073)

Forum - Reacties

reisnaar oostenrijk ..??hoe het beste rijden..
Geplaatst door: çarien , Datum: 07.05.2009 23:27
Hoi wij gaan dit jaar voor het eerst naar oostenrijk..
ik krijg via de routeplanner steeds twee verschillende routes
een via karlsruhe en en via nurenberg,,

wie heeft daar ervaring me en wat is het beste te rijden?
Geplaatst door: Wilma , Datum: 08.05.2009 12:05
Wat is precies de bestemming in Oostenrijk?
Op welke dag vertrekken jullie?
Geplaatst door: Maurice , Datum: 09.05.2009 21:31
Zelf heb ik beide routes als gereden naar oostenrijk. via Karlsruhe, Stuttgart vind ik zelf teveel bochtenwerk.
Mijn voorkeur gaat dit jaar ook weer via Heilbronn, Nurnberg. Het kan iets langer zijn, maar rijdt wel prettiger omdat tussen Nurnberg en Munchen 3 en 4 baans snelweg is. En mijn zoon wil het stadion van Bayern zien, Daar kom je langs deze route voorbij.
Geplaatst door: Maurice , Datum: 09.05.2009 21:31
Zelf heb ik beide routes als gereden naar oostenrijk. via Karlsruhe, Stuttgart vind ik zelf teveel bochtenwerk.
Mijn voorkeur gaat dit jaar ook weer via Heilbronn, Nurnberg. Het kan iets langer zijn, maar rijdt wel prettiger omdat tussen Nurnberg en Munchen 3 en 4 baans snelweg is. En mijn zoon wil het stadion van Bayern zien, Daar kom je langs deze route voorbij.
Geplaatst door: Joost , Datum: 11.05.2009 20:03
Via nurnberg zouden wij rijden.
Via Frankfurt- Nurnberg- Munchen perfecte route. Doen wij altijd als wij richting Kroatie of Italie gaan.
Via karlsruhe hebben wij 1 keer gereden, veel meer hellingen en hebben er totaal 2 uur langer overgedaan. Via Frankfurt- Nurnberg is veel sneller en fijner rijden.
Geplaatst door: carien , Datum: 17.05.2009 21:18
we willen vertrekken op een donderdag tweede week van augustus naar Kramsach.
wie weet wat voor tunnels we dan doormoeten als we via heilbron, nurenburg rijden..
Geplaatst door: carien , Datum: 17.05.2009 21:30
oh ja, en wie weet er halverwege een overnachting.
Als we smorgen vroeg vanuit breda (5 uur) vertrekken waar komen we dan s,middags rond 16 uur aan?heeft iemand een idee..
Geplaatst door: Veronique , Datum: 17.05.2009 23:53
Op donderdag is wel een goede reisdag, wel drukker dan als je op zondagmorgen vertrekt.
Maar ik denk als je 5 uur 's morgens vertrekt al aardig ver kan komen.
Wij overnachten zelf altijd op camping Tenda, dit is net na Munchen.
Dit is een hele fijne overnachtingscamping en altijd plaats. Jullie vertrekken wel op donderdag en dat is iets drukker dan zondags, maar ik denk dat het wel te halen is!
Geplaatst door: , Datum: 18.05.2009 23:14
Een camping nabij München lijkt me toch niet op de helft van de route.
Kramsach ligt niet meer zover van München af.
Geplaatst door: MvO , Datum: 19.05.2009 18:14
Even ten zuidenvan München ligt camping Seehamer See vlak langs de autobahn. Is via de gelijknamige parkeerplaats bereikbaar. Prima te gebruiken als overnachtingscamping en aan het meer ligt een eenvoudig restaurant.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[18]