Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1039)

Forum - Reacties

Supermarkt Rosental Roz
Geplaatst door: Wilma , Datum: 08.01.2009 14:55
Hallo, Wij gaan deze zomer naar camping Rosental Roz.
Graag zou ik willen weten of er grote supermarkten in de buurt zijn.
En hoe de supermarkt van de camping is.
Tevens tips over leuke uitjes in de omgeving of naar Slovenie zijn van harte welkom.
Geplaatst door: jans , Datum: 22.02.2009 16:34
Hallo, in het dorpje ferlach 5 km van de camping zijn 2 grote supermarkten,
nl de spar en hofer. De hofer is precies hetzelfde als bij ons de aldi.
De campingwinkel is iets duurder elke dag vers brood en gemakkelijk als je iets
vergeten bent. Uitstapjes zijn er genoeg, bij de campingreceptie liggen genoeg folders.
De camping organiseerd zelf ook veel en vooral voor kinderen. Komen er zelf al 22 jaar.

mvg
Geplaatst door: celleke , Datum: 26.02.2009 21:06
hoi
supermarkt genoeg zelfs in klagenfurt een mega superstore met bv tv. fietsen .kleding en alle huishoud apperatuur alles wat er denkbaar is
maar ik denk als je op de camping bent kun je het beste aan de vaste stam gasten iets vragen
zijn altijd vriendelijk en weten werkelijk alles
tot ziens op onze zuidsgelegen camping rosental roz
Geplaatst door: Wilma , Datum: 27.02.2009 09:21
Hallo Celleke, zijn jullie ook vaste gasten van deze camping?
Wij gaan nu voor de derde keer kamperen in Oostenrijk, maar waren voorheen aan de Ossiachersee. Zelfs onze dochters van 9 en 12 willen weer graag naar Oostenrijk en we gaan dan deze zomer ook naar Rosental Roz.
Geplaatst door: celleke , Datum: 03.03.2009 21:53
hallo met celleke wij komen nu voor de 5de keer op rosental
maar weten heel veel van omgeving wij staan op plaats b56 vlak bij het zwemmeer tegenover de zandbak speeltuin zodra je de camping op komt aan de rechtse kant
onze dochter is 10 en vind het heel leuk vandaar dat we weer terug gaan
groetjes
Geplaatst door: bouwmeester , Datum: 04.03.2009 12:14
moet je van te voren reserveren voor de periode 22 juli tot 1 aug of is er altijd wel plaats en weten jullie of er ook iets te beleven valt voor meiden van 14 jaar hoeft geen animatieprogramma te zijn want daar gaat ze toch niet heen maar zijn er wel kinderen in deze leeftijdsgroep of is de camping meer bedoeld voor jongere kinderen
ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen , bedankt Jacqueline
Geplaatst door: celleke , Datum: 04.03.2009 20:47
hoi reserveren hoeft niet altijd plaats achteraan de camping
dit is echt niet ver lopen naar receptie of wc
animatie is er niet voor 14 jarige maar ze kunnen wel mee helpen zoals spooktocht of andere activiteiten
vorig jaar waren er uitzonderlijk veel kinderen van deze leeftijd omdat de kinderen van de vaste stamgasten ook steeds ouder worden
er is overigs ook veel georganiserende wandeltochten als ze daar van houden groetjes fam de pijper
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[32]