Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1029)

Forum - Reacties

overnachtings camping
Geplaatst door: Lut , Datum: 03.12.2008 15:32
Ik ben op zoek naar een overnachtingscamping in de buurt tussen Karlsruhe Munchen/Stuttgart maar vind niet veel bij overnachtingcampings.Wij gaan naar Tirol in Oostenrijk.Kan iemand een goede camping aanbevelen waar honden welkom zijn en ze kunnen wandelen.Dank u
Geplaatst door: Rick , Datum: 03.12.2008 17:45
Camping Tenda, net iets na Munchen. Mooie overnachtingscamping, er is altijd plek! Ik zou wel op zondag vertrekken vanuit Nederland anders komt u niet zo ver!
Geplaatst door: Lut , Datum: 05.12.2008 21:32
Alvast bedankt maar alle tips zijn nog welkom,wat bedoel je met vertrekken op zondag .Is dit voor al de drukte op de baan.We zouden inderdaad op zondag vertrekken maar we zijn van Belgie en dat is toch al iets korter.Bedankt voor u antwoord
Geplaatst door: Rick , Datum: 05.12.2008 22:00
Het rijden op zondag is heel fijn, lekker rustig op de weg. Als je dan vertrekt op zondag kun je de eerste dag al heel ver komen. Fijne reis.
Geplaatst door: Hanna , Datum: 06.12.2008 20:43
wij hebben 2 keer op tenda camping overnacht,de eerste keer kwamen we op een mooi veldje dichtbij de toiletten,de 2e keer vooraan op de camping op beton en toen vond ik het toch wel een dure overnachting,het was net of stonden we op een parkeerterrein en met z,n 4en waren we toch bijna 35 euro kwijt en als jullie toch naar tirol gaan dan zou ik eerder stoppen want dan zijn er wel goedkopere campings en vanaf tenda dan ben je ook bijna in tirol.
Geplaatst door: Karlijn , Datum: 07.12.2008 13:47
Camping Tenda is een hele goede overnachtingscamping. Wij zouden eerst ook vooraan moeten staan, in rijen. Maar wij zeiden dat wij dit liever niet wilen en kregen toen een mooi plekje op het gras. Er is altijd plek daar en het ziet er goed uit! 's Morgens om 7 uur kun je al heerlijke verse broodjes halen, zodat je ook al weer vroeg kan vertrekken.
Geplaatst door: Lut , Datum: 09.12.2008 18:37
He Hanna weet jij dan toevallig dan ook op welke cammping we dan kunnen gaan staan.Elke tip is welkom en ik vindt camping Tenda toch ook al te ver ,we zijn er dan inderdaad bijna.Ik heb me al suf gezocht en de honden zijn niet overal welkom.Bedankt alvast
Geplaatst door: Hanna , Datum: 09.12.2008 22:22
Hallo lut
ik weet niet waar jullie vandaan moeten komen,maar wij overnachten zelf heel graag op camping wertheim/bettingen ,dan vertrekken we zaterdags om een uur of 10 en dan rijden we daarheen dat is voor ons bijna 600 km en dan rijden we de zondags de rest naar Karinthie of het Gardameer.deze camping vinden wij super relaxt je kunt er lekker en goedkoop eten en je bestelt je broodjes voor de volgende morgen en er is altijd plek en honden zijn welkom
Geplaatst door: Loes , Datum: 11.12.2008 19:48
Camping Bauer Keller in Greding ook een fijne en goedkope overnachtingscamping. Als wij niet zo ver hoeven rijden wij meestal rond 8 uur vanuit Nederland op zondagmorgen richting deze camping. Je komt dan in de middag aan rond 15.00uur soms iets later aan. Volgende dag op maandag hoef je dan ook niet zover meer. Prima reisdagen!!
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[5]