Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1017)

Forum - Reacties

camping Oostenrijk in de herfstvakantie
Geplaatst door: Judith , Datum: 03.09.2008 11:07
Wij willen in de herfstvakantie een week met de caravan naar Oostenrijk.
Wie weet er een leuke camping die eind oktober nog geopend is en waar ook met slecht weer, genoeg te doen is voor onze dochter van 7 jaar?
Geplaatst door: Erna , Datum: 07.09.2008 22:00
Hallo,

Een goed idee, wij hebben dat ook al eens gedaan en willen dit jaar misschien ook in de herfstvakantie daar naar toe.
Oostenrijk heeft een aantal "top-campings". Dat zijn erg mooie campings (vaak met binnenzwembad, speelruimte, sauna, etc) waar je in de zgn. "top-weken" voor 133 euro per gezin kampeert! Echt een aanrader. De campings Aufenfeld in Asschau en Woferlgut in Bruck vallen er in ieder geval onder. Als je even op internet zoekt is er vast te vinden welke campings dit nog meer zijn en wanneer die topweken precies zijn. Er zijn er zeker bij die ook in de herfstvakantie de topweken hebben, misschien wel allemaal. Veel succes!
Ik ben benieuwd waar je terecht komt, wie weet komen we je nog tegen.
Geplaatst door: Judith , Datum: 10.09.2008 11:30
Dank je wel Erna voor je tips!
De camping in Bruck kennen we, daar zijn we vorig jaar in de zomer geweest. Een geweldige camping! De andere camping die je noemt ken ik nog niet, maar ziet er (op de website) heel goed uit. Ideaal ook met een binnenbad! Ik denk dat voor een herfstvakantie een goede bestemming is. En superaanbieding, die 'Topweken'.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[48]