Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1016)

Forum - Reacties

Camping Nenzing Voralberg en honden
Geplaatst door: De Beuckelaer , Datum: 01.09.2008 14:35
Zo te zien op hun site ben je op deze camping echt wel welkom met honden.Maar graag had ik van mensen geweten die er reeds geweest zijn met hun honden of dit in werkelijkheid ook wel zo is.Wij hebben 3 honden en hebben al vele mooie campings gevonden waar we zelfs met onze honden hartelijk welkom waren.Is dit ook zo op deze camping.Zijn de uitlaatmogelijk heden goed.Kunnen de honden er ergens zwemmen in riviertje of meertje.Graag wat meer info
Geplaatst door: Jitty , Datum: 16.09.2008 18:58
Ook wij kamperen met honden en zijn ook ieder jaar weer op zoek naar een camping die hondvriendelijk is en zwemwater in de buurt heeft voor mens en dier. Ik zou het leuk vinden jullie mooiste, beste, fijnste adresjes te horen. Alvast bedankt.
Geplaatst door: Hanneke , Datum: 17.09.2008 09:12
Hallo
ook ik ben hier naar opzoek,ik heb van dhr de Beuckelaer al een paar mooie campings aanbevolen gekregen in Duitsland,maar die zijn mooi voor als we eens een weekje weg gaan maar wij zoeken een camping voor 2 week in Oostenrijk.op de site van honden-vakanties.nl staan alle campings waar honden welkom zijn,maar ook ik wil graag wat ervaringen horen.wij zijn op camping berghof geweest en daar waren honden wel welkom maar wel op een apart terrein en dan kreeg je een sleutel van het hek je mocht niet op de camping zelf komen met hond nou dat vind ik niet hondvriendelijk.wij hebben 2 goldens en die willen ook wel even zwemmen en even los kunnen,dus wie ideen heeft?
alvast bedankt.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[4]