Gebruiker:  Login

Reageer op dit onderwerp (nr:1009)

Forum - Reacties

Gezocht: Camping hoger dan 1000m met zwembad
Geplaatst door: Ron , Datum: 31.07.2008 12:01
Wij willen graag kamperen op een camping die wat hoger ligt; minimaal 1000m hoogte. Verder zou een zwembad en een restaurant/bar erg prettig zijn.

Weet iemand zo'n soort camping die daarnaast ook gewoon erg leuk is?
Geplaatst door: Rockfire , Datum: 09.10.2008 21:00
Hallo,

Ik ben hier nog redelijk nieuw op dit forum, en voor Oostenrijk weet ik geen camping die hier aan beantwoord.
Zelf heb ik 2 jaar geleden in Zwitserland wel op een camping gestaan die hier aan voldeed en bovendien prachtig gelegen was.
Camping Molignon in Les Hauderes.

Ik volg dit alvast op, want ben ook wel geinteresseerd in zo'n camping in Oostenrijk
Geplaatst door: Karin , Datum: 06.01.2009 11:01
Hallo Ron,
Mag het ook op 800 meter hoogte zijn? Ik weet niet hoe de camping is, maar ik ben een paar keer in het Maltatal geweest. Ligt erg mooi en je kunt een rit maken naar een stuwdam. Ik heb de volgende link voor je. Misschien heb je hier wat aan.
http://www.maltacamp.at/de/terrassencamping-maltatal/campingplatz.html
Geplaatst door: Rene , Datum: 24.01.2009 20:11
Ron,
Ik lees nu je bericht pas op dit forum en je zult inmiddels al lang en breed op vakantie geweest zijn. Mocht je dit jaar (weer) naar Oostenrijk willen... www.camping-oetztal.com
In een woord geweldig. Op 1180m een mooie verzorgde camping met ongelofelijk mooi sanitair en jouw zwembad op loopafstand van de camping. Als je echt luxe wil is er ook het Aqua dome. Een thermaal bad met binnen- en buitenbassins.
Succes met je keuze en een fijne vakantie.
© Camping-Frankrijk.nl, 2006-2011. Alle rechten voorbehouden. (disclamer)
Bezoekers online:[88]