Gebruiker:  Login

Totaal-/Toerplaatsen 80 / 80
Open van/tot 1-januari / 31-december
        Wifi beschikbaar   Winter camping   Honden toegestaan   Verhuur van accomodatie

Klik op het kaartje voor details en routeplanner.
Camping Camping 3 Länder Eck Camping 3 Länder Eck is een ruim opgezette camping voorzien van uitstekende faciliteiten, en een solarium, sauna, stoombad en een kneipbad. De camping is heerlijk rustig en zonnig gelegen midden in de prachtige natuur. Op 300m van de camping ligt er een strandbad. Voor de sportievelingen ligt op 250m van de camping ligt er een adventurecamp, hier kan men raften, klimmen, canyoning, etc. voor de kinderen zijn er ook talloze aktiviteiten zoals wandeltocht met fakkels, bootjes bouwen, kinderanimatie etc.

Meningen over Camping Camping 3 Länder Eck

Mening nr: 2103
Datum: 14-09-2009
Geplaatst door: E.J. Draaisma    Stuur E.J. Draaisma een e-mail over Camping Camping 3 Länder Eck
Periode: juli - augustus  2009

Algemene indruk:8
Kwaliteit v/h sanitair:8
Wij waren de laatste week van augustus 2009 op de camping. De ontvangst was erg hartelijk en een plaats op de camping was geen probleem. We hadden keus uit diverse plekken. De omgeving van Ried is prachtig en mogelijkheden genoeg voor elk wat wils. Het sanitair krijgt een dikke plus een gezellig muziekje op de achtergrond maakt het verblijf in het sanitairblok aangenaam. heerlijk verse broodjes zijn ochtends op de camping verkrijgbaar en supermarkten zijn er in de directe omgeving. Ook een hapje eten in en restaurant is wat prijs betreft erg goed. Camping dreilandereck is echt een aanbeveling.
Mening nr: 1992
Datum: 29-09-2008
Geplaatst door: Coby    Stuur Coby een e-mail over Camping Camping 3 Länder Eck
Periode: september - oktober  2008

Kwaliteit v/h sanitair:7
Daar wij met vrienden (2 caravans) niet in het hoogseizoen, maar in het wandelseizoen aankwamen zonder te reseveren, en het weer maar matig was, waren de plaatsen ruim voldoende. het sanitair was goed. omdat we met een Acsi bon (alleen buiten het hoogseizoen geldig) werken kregen we de douchemuntjes "gratis". Wel wat roermoerig, mede omdat het midden in het dorp staat. en de weg vlak naast ligt. Maar de omgeving is een lust voor wandelaars.
Mening nr: 1865
Datum: 26-03-2008
Geplaatst door: Timmermans    Stuur Timmermans een e-mail over Camping Camping 3 Länder Eck
Periode: juli - augustus  2007

Algemene indruk:7
Kwaliteit v/h sanitair:7
Wij bezochten deze camping vanaf de voorjarsvakantie t/m pasen 2008. De nadrukkelijk gevraagde zonnige staanplaats bleek niet beschikbaar te zijn en we kregen een plaats waar de banden tot halverwege het rubber in de modder zakten. Onvriendelijk is men niet maar om de receptie klantvriendelijk te noemen gaat me ook te ver. Het sanitair ziet er prima uit maar het zijn de kleine zaken die mis zijn. Een van de twee urninoirs al weken kapot, handdrogers die slecht werken, een douche waar je van waterdruppel naar waterdruppel moet springen, etc. Dan het feit dat er geen nachtrust wodt aangehouden en je buren ´s morgens om 0500 uur kunnen aankomen maakt de camping niet leuker. Bovendien midden in het dorp komen reeds vroeg de vrachtauto´s of bussen langs. Onze reservering, waarbij we de caravan 2 weken leeg achter lieten hebben we vaker moeten uitleggen en de te betalen data hadden we zelf maar uitgerekend voordat we definitief gingen afrekenen en dat was maar goed ook. Kortom voor ons geen aanrader, ook al lag de supermarkt op loopafstand en was het skigebied uitstekend. overigens ligt de camping in een zgn zonnegat tussen de bergen. Dat betekent dat bij de meestal optredende westenwinden er weinig sneeuw op de camping ligt terwijl op 15 km afstand de sneeuwruimers de weg proberen vrij te houden. De waarderingscijfers van de site bleken niet te veranderen en meer dan een 6 is de camping ons niet waard geweest.
Mening nr: 1837
Datum: 06-01-2008
Geplaatst door: vd ven    Stuur vd ven een e-mail over Camping Camping 3 Länder Eck
Periode:   2007

Kwaliteit v/h sanitair:8
Winter 2007-2008: eigenlijk hebben we geen negatieve ervaringen over de camping. Hij ligt op hele korte loopafstand van de skibus en direct in het dorp. Echter de camping straalt absoluut geen gezelligheid uit. Campers en caravans worden dicht tegen elkaar aan gezet. Sanitair is schoon, douchen kost echter €0.80 per douchebeurt. Alternatief is een weekkaart voor de sauna € 25,00 p.p.. Camping ligt heel functioneel t.o.v. skigebieden maar voor de gezelligheid hoef je er niet heen te gaan.
Mening nr: 1312
Datum: 29-05-2006
Geplaatst door: Fam. Schimmel    Stuur Fam. Schimmel een e-mail over Camping Camping 3 Länder Eck

Kwaliteit v/h sanitair:7
Voordelen; prachtig wandelgebied en door de gratis summercard veel activiteiten gratis of tegen een gereduceerd tarief. Mooi zwemmeer(500 m) en openluchtzwembad(allebei gratis)met daarnaast een supermarkt op ongeveer 1 kilometer. Lift op loopafstand. Sanitair was keurig verzorgd. Nadelen: Geen speelgelegenheid op de camping voor kleine kinderen, alleen een tafeltennistafel. In het hoogseizoen is de camping zo afgeladen, dat zelfs badmintonnen moeilijk wordt. De kampeerplekken worden gewoon veranderd van 2 naar 3 plekken en zeuren helpt niet want je wordt gewoon genegeerd. Zelfs de opgeruimde plek van ons bijzettentje op de laatste dag werd gewoon bezet en ze moesten er nog flink voor betalen ook. Bij de ingang zijn een aantal passantenplekjes, waardoor je vanaf 5.00 's morgens niet echt lekker meer slaapt vanwege vertrekkende gasten. Als je het niet erg vind om hutje mutje te staan en de rest voor lief neemt, dan kun je er een prima vakantie doorbrengen, alleen zullen wij er niet zo gauw meer heen gaan.
Mening nr: 1255
Datum: 29-01-2006
Geplaatst door: W Vaandering    Stuur W Vaandering een e-mail over Camping Camping 3 Länder Eck

Algemene indruk:4
Kwaliteit v/h sanitair:7
periode juli - augustus 2005. deze camping hebben we gevonden via de camping cd-rom van ACSI waar de camping een goede waardering had. na veel over en weer gemaild te hebben met de camping zijn we overeengekomen dat we twee plekken van minstens 80m² gereserveerd hadden daar we met twee gezinnen met ieders kleine kinderen onder de drie een vouwwagen en een grote tent zouden komen. na een lange reis van ca. 14 uur en totaal vermoeid waren we blij dat we aangekomen waren, maar toen bleek dat er geen twee plaatsen naast elkaar vrij waren en de campingbaas gaf ons te kennen dat ze wel wat zou regelen. na twee uur wachten kwam ze met een alternatief: een grote plek waar we met z'n tweeën naast elkaar konden staan, nou dit was niet de mooiste plek nml. vol met diepe kuilen en de plek was in totaal iets meer dan 80m². toch hebben we besloten om deze plaats te accepteren omdat we helemaal uitgeteld waren en geen zin meer hadden om met onze huilende kids nog op zoek te gaan naar een andere camping. na veel passen en meten is het enigzins gelukt om onze campeermiddelen op de plek te krijgen al zaten onze vrienden met de eettafel bijna op het weggetje wat voor de plaats langs liep. de volgende dag kwam de campingbaas langs om te vragen of het ging,we hebben gelijk aangegeven dat het ons niet aanstond hoe e.e.a. verlopen was, hierop zei ze dat het wel geregeld zou worden. Na een paar regenbuien en grote plassen in de tent vonden we het welletjes en besloten om eerder te vertrekken dan was gepland, wij naar de receptie om af te rekenen waar we gelijk aangaven dat we niet het volle pond zouden betalen en 1 plek van de rekening moest van ons geschrapt worden wat ons alleszinds redlijk leek daar we op 1 plek hadden gestaan en we twee plakken gereserveerd hadden, hierop kregen we te horen dat we de plek niet hadden moeten accepteren en maar een andere camping hadden moeten zoeken waarop ik zei dat zij dat ook wel zou doen na een rit van 14 uur en huilende kinderen op de achterbank. maar geen respijt we moesten het volle pond betalen. toch waren er ook nog enkele pluspunten en wel het sanitair was prima, in de bar werden de Formule 1 wedstrijden met een beamer uitgezonden en de omgeving is fantastisch. de minpunten op een rijtje: organisatie van de camping zeer slecht, speelgelegenheid kinderen zeer slecht. veel slechte staanplaatsen.
Mening nr: 1190
Datum: 19-09-2005
Geplaatst door: van Rein    Stuur van Rein een e-mail over Camping Camping 3 Länder Eck

Algemene indruk:4
Kwaliteit v/h sanitair:8
Om niet voor verrassingen te komen te staan, hadden we van te voren gereserveerd voor twee weken. Eenmaal aangekomen, bleek dat er geen plaats voor ons was. Dit ondanks dat wij hadden gereserveerd en ook een aanbetaling hiervoor hadden gedaan. Een forse teleurstelling. Er was een foutje gemaakt bij het reserveren. (kan gebeuren) We werden doorverwezen naar een noodveldje. Daar aangekomen waren we helemaal overdonderd van de plek. Dit had helemaal niets meer met een camping te maken. Een paar straten van de camping verwijderd, tussen oude schuren een parkeerplaats en op een stuk gras wat het hele jaar nog niet was gemaaid, konden we gaan staan. Voor het saniair konden we naar de camping of een bungalow in de omgeving. Op het veldje zelf was helemaal niets, geen water, geen elektra en ook geen toilet. Waarschijnlijk voor één nacht of heel misschien twee. Ik was totaal verbouwereerd. Uiteindelijk toch maar besloten om hier te overnachten. Er van uit gaande dat er de volgende dag een normale plek zou zijn op de camping. Aan het begin van de avond stonden we daar met 6 gezinnen, waarvan er 3 ook hadden gereserveerd. Allemaal het zelfde verhaaltje. Toevallig een foutje bij uw reservering. Uiteindelijk op de derde dag hadden we een mooie ruime plek. (moet ook gezegd worden). Op de camping was het heel erg vol. Er werden veel meer tenten, caravans en campers toegelaten dan er aan werkelijk plaatsen waren. Daardoor stond er één lange rij auto`s langs de straatjes. Hierdoor was er voor de kinderen bijna geen ruimte om een beetje te spelen. Op de camping was op een tafeltennistafel na, niets voor de kinderen. Al het overige vertier moest op ongeveer 10 minuten lopen worden gezocht, ook de badesee. Ook van andere camping gasten heb ik begrepen dat een reservering hier weinig voorsteld. Regelmatig zag ik dat er op het noodveldje caravans stonden. Om een klein beetje positie af te sluiten, het sanitair was perfect. Mij en naar ik heb gehoord vele anderen die er in dezelfde periode hebben gestaan, zien ze hier echter nooit meer terug. Als u hier in het hoofdseizoen naar toe gaat, zou ik mij nog maar een keer bedenken!!!
Mening nr: 936
Datum: 27-05-2005
Geplaatst door: Vis    Stuur Vis een e-mail over Camping Camping 3 Länder Eck
Periode: juli - augustus  2002

Kwaliteit v/h sanitair:8
Wij zijn een aantal keren op de camping geweest. De camping was vroeger voorzien van "slecht" sanitair (wel schoon). Tegenwoordig is het sanitair volledig vernieuwd. Maar dit heeft ook zo zijn nadelen. De camping is flink duurder geworden. Houdt in ieder geval goed de rekening in de gaten. Ze probeerden ons 1,5 campingplaats te berekenen terwijl wij gewoon 1 plaats hadden en geen extra tentje of iets dergerlijks. In het hoogseizoen proppen ze tegenwoordig de camping volledig vol. Je zit dan met je stoeltje bijna bij je buurman/vrouw in de voortent. Een aantal jaren geleden was de camping in handen van de "moeder" van de familie. Zij had de touwtjes beter in handen dan het tegenwoordige management. Er zijn natuurlijk ook goede dingen te zeggen van de camping. Zo is er een heel leuk programma voor de jeugd met alle sporten die fanantiekelingen willen beoeffenen. Een vakantie in die omgeving is zeer aan te raden maar let op je rechten als je naar die camping gaat.
Mening nr: 211
Datum: 21-07-2003
Geplaatst door: Mark
Periode: juli - augustus  2003

Algemene indruk:8
Kwaliteit v/h sanitair:9
We zijn in week 28 en 29 van 2003 op deze camping geweest. Mooie camping met uitstekend sanitair. (wel betalen voor douche = 80 eurocent) In dorp is ook goede supermarkt en bakker. Zeer kort bij vele wandelgebieden zoals Serfaus, Fiss, Kaunertal, Nauders enz.. Maar 1 nadeel; op de camping, geen schaduwplekken, dus een pasasol meenemen is aanbevolen. Erg gastvrij. De moeite waard.