Gebruiker:  Login

Camping.infoarrowPartner website
Totaal-/Toerplaatsen 100 / 60
Open van/tot 1-januari / 31-december
   Direct aan meer       Winter camping   Honden toegestaan   Verhuur van accomodatie

Klik op het kaartje voor details en routeplanner.
Camping Camping Neunbrunnen Een door de natuur ingesloten camping met een eigen vis en zwemgelegenheid die word gevormd door een eigen bron, bovendien zeer centraal gelgen voor alle bezienswaardigheden en uitstapjes aan de rand van een berg bos. Het wandelen begint zogezegd direkt voor de deur. Wintersporters roepen over de korte routes naar de ski gebieden van de Europa sportgebieden. Langlaufer kunnen direkt vanuit de camping de piste betreden. Onze camping is bijzonder familie vriendelijk, rustig en ideaal voor bergbeklimmers,mountainbiker, en ski liefhebbers die grrag een onspannen vacantie willen beleven. Bijbehorend konfortabel Gasthof met kamers en of apartementen. Uitstekende wandel mogelijkheden, Vissen in eigen water, Langlaufpiste direkt aan de camping.

Meningen over Camping Camping Neunbrunnen

Animatie / activiteiten:1
Omgeving:6
Prijs/kwaliteit verhouding:
Wij hadden in April 2 plaatsen gereserveerd voor een week in juli, via de mail met een luchtfoto van de camping mee gestuurd waar we een pijl op hadden gezet waar we graag wilden staan (omdat ik maar weinig Duits spreek en nog minder kan schrijven met Google vertalen in elkaar gezet) Binnen een week hadden we antwoord keurig in het Nederlands dat we 100 euro moesten overmaken en de plaatsen dan gereserveerd waren. Helaas konden we door omstandigheden iets later pas op de camping aankomen. Dit hebben wij enige dagen voor de gereserveerde week aangegeven, helaas kregen wij daar geen reactie op. Hier kregen wij wel al een dubbel gevoel van. Toen we op maandag aankwamen (met 34 graden) kregen wij een plaats als op een parkeerplaats, naar gras moest je zoeken en er stond 1 klein boompje dewijl wij een plaats aan de rand en in de schaduw hadden gevraagd. Met mijn weinig Duits en handen en voeten maakte ik de man duidelijk, dat wij dit niet hadden gereserveerd en of er niet iets anders was. Dan moesten we maar op zijn mama wachten, een ander plaats was er niet. Omdat wij dat zelf ook wel al gezien hadden, het was er echt stamp en stamp vol, besloten we de pootjes maar uit te draaien en pannenkoeken te gaan bakken, want we hadden een flinke reis achter de rug, waren het autorijden zat en begrepen dat als het hier zo vol was, er ergens anders ook weinig kans op een plekje was. En toen kwam mama...we kregen een waterval van Duitse woorden over ons heen, waar ik uit begreep, dat we de auto die nog voor de caravan stond op een andere plek moesten zetten, dat het toch een goede pek was, dat de tent van de kinderen er makkelijk naast kon en de plaatsen, die we graag wilden, waren vaste plaatsen. Beetje erg rottig, dat ze wel kunnen vertellen, dat je moet betalen, maar niet, dat die plaatsen die je aangeeft, niet mogelijk zijn als je reserveert. Dus dat probeerde ik haar ook nog aan het verstand te peuteren in mijn zeer gebrekkig Duits, waar weer een waterval van woorden op volgde en onderwijl dat ik er bij haar een touw aan probeerde vast te knopen, waren manlief en de kinderen stroom aan het uitleggen, water in de caravan enz. Na nog wat rad Duits/Oosterijks zegt ze o.k en ik zeg o.k, omdat ik dacht dat ze het over straks bij de receptie betalen en inschrijven had, gaat ze weg. Na 10 min is ze terug met een papier en 100 euro (dit was het reservering bedrag), we moesten tekenen en vertrekken. Na mijn vraag wat is dat, zegt ze wat wat is dat dat wil je toch. Ik spreek maar heel weinig Duits, dus is dit een misverstand. Zij: wat je spreekt toch gewoon Duits, nou dit was echt de grootste onzin die ik had gehoord (dacht nog even ben ik dan zo goed??? nee dat is echt onzin). Dus ik: nee we blijven hier, waar moet ik in deze omgeving nu nog een plaats vinden. Je zei net, dat je weg wilde, dus ga je weg, zegt ze. Om een lang verhaal kort te maken: met een tolk er bij we konden opzouten!!! Heb je het ooit zo zout gegeten. Gelukkig zijn we op een fijne camping terecht gekomen in Tirol Maar toch wij kamperen niet meer in Oostenrijk.
Min
zo onvriendelijk !!
Mening nr: 2181
Datum: 24-06-2010
Geplaatst door: Bert Ineke Carmen    Stuur Bert Ineke Carmen een e-mail over Camping Camping Neunbrunnen
Periode: juli - augustus  2009

Kwaliteit v/h sanitair:10
We hadden niet geboekt, we gingen en wilden ergens in het gebied verblijven met een caravan. We hadden een lange druke rit achter de rug. En we kwamen laat aan, Heel gastvrij ontvangen. Mooie camping, rustig gelegen, met vanuit de camping een mogelijkheid een heerlijke wandeling te maken. Goed eten in het restaurant. En goede broodjes te koop voor in de ochtend. Verder centraal gelegen voor uitstapjes. En wat ik heeeel belangrijk vind: dat het er schoon is. We zouden 2 weken blijven, en we hebben er 3 weken van gemaakt. En toen waren we nog niet klaar om naar huis te gaan. We denken erover om onze sleur hut, hier neer te zetten voor een heel jaar. Dus voor ons het was supper.
Mening nr: 1669
Datum: 30-07-2007
Geplaatst door: Willeke    Stuur Willeke een e-mail over Camping Camping Neunbrunnen
Periode: juli - augustus  2007

Algemene indruk:8
Kwaliteit v/h sanitair:9
Zeer goed onderhouden camping. Vriendelijk en behulpzame eigenaresse. Mooie omgeving om te wandelen en uitstapjes te maken. Het water van het meertje is wel koud maar er is goed te zwemmen en te spelen. Vissen is ook mogelijk maar wel duur. Een aanrader voor mensen die van rust en natuur houden en voor kinderen die zichzelf kunnen vermaken zonder disco of animatieclub
Mening nr: 1196
Datum: 30-09-2005
Geplaatst door: B. Vinke    Stuur B. Vinke een e-mail over Camping Camping Neunbrunnen

Algemene indruk:9
Kwaliteit v/h sanitair:9
Wij hebben erg genoten op deze camping. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en mochten kiezen uit verscheidene ruime plaatsen. Wij hadden gereserveerd via internet en email. We kregen zelfs antwoord in het Nederlands! Onze tienerjongens hebben zich uitstekend vermaakt op het kristalheldere meertje, waar een waterfiets en een vlot te leen waren. Met een stel andere pubers hebben ze 's avonds uren doorgebracht bij de pingpongtafel. Het sanitair in de kelder van het hotel was keurig verzorgd, al waren de damestoiletten wat verouderd. De rest was splinternieuw, met extra voorzieningen voor tentkampeerders (o.a. een koelkast en een kookplaatje). In het restaurant kon je voor € 7,95 een driegangen menu bestellen en 's morgens verse bolletjes halen. Ondanks het wisselvallige weer, met zelfs noodweer in het volgende dal, hebben we erg genoten van de uitstapjes die we in de omgeving gemaakt hebben: de stuwmeren bij Kaprun, de watervallen van Krimml, de Grossglocknerroute, de Kitzbühler Horn en verse (!) sneeuw op 1500 m. op de Kiztsteinhorn bij Kaprun. We komen hier vast en zeker nog eens weer om meer te kunnen wandelen in de omgeving.
Mening nr: 1145
Datum: 24-08-2005
Geplaatst door: Oostwoud    Stuur Oostwoud een e-mail over Camping Camping Neunbrunnen

Algemene indruk:8
Kwaliteit v/h sanitair:9
Reserveren via Internet verliep bij ons probleemloos, de camping is ruim van opzet en het sanitair inclusief het schoonhouden daarvan was keurig. De omgeving leent zich uitermate voor het maken van dag trips per auto, Zell am See, Kaprun met de gletcher Kitzsteinhorn waar de kinderen ge snowboard hebben in hartje zomer. Gross-glockner, Werfen met de grootst bekende ijsgrot van Europa, Leogang met de zilvermijn van de Leoganger bergwerke, de Krimmler waterval en niet te vergeten een dagje Salszburg met het Mozarthuis. Heerlijk relaxte vakantie met afhankelijk van het weer toch genoeg bezigheden te vinden. Wij hebben hier in ieder geval avn genoten.
Mening nr: 1139
Datum: 23-08-2005
Geplaatst door: Danielle

Algemene indruk:7
Kwaliteit v/h sanitair:7
Ik ben nog nooit op deze camping geweest dus ik kan niets over het sanitair zeggen of een algemene indruk geven. Waar ik wel ervaring mee heb, is dat deze camping niet reageert als je ze per email benadert voor beschikbaarheid in een bepaalde periode en het eventueel reserveren van een plaats. Dat terwijl ze de email wel ontvangen en gelezen hebben (ik heb een aantal weken terug een ontvangst- en leesbevestiging gekregen). Ik kan nu niet zeggen dat ik dat klantvriendelijk vind.
Mening nr: 1058
Datum: 06-08-2005
Geplaatst door: M.Hessels    Stuur M.Hessels een e-mail over Camping Camping Neunbrunnen

Algemene indruk:9
Kwaliteit v/h sanitair:9
Een mooi gelegen camping, lekker rustig, erg schoon, uitstekend sanitair !! In een schitterende omgeving waar van alles te beleven is, de Grossglockner, de Kitzsteinhorn, schitterende supermarkten in de omgeving. Wij komen er in ieder geval wel terug.
Mening nr: 855
Datum: 25-01-2005
Geplaatst door: Joop en Thea Hesterman    Stuur Joop en Thea Hesterman een e-mail over Camping Camping Neunbrunnen
Periode: juli - augustus  2003

Kwaliteit v/h sanitair:10
In 1973 ben ik voor het eerst hier geweest. Nu, 30 jaar later ben ik hier dus weer teruggekomen. Er is wel het een en ander veranderd, maar het is er nog steeds fantastich. Het restaurant is een stuk groter geworden, De wasgelegenheden zijn ontzettend mooi geworden. Helaas zijn de ouders van de huidige bezitters overleden. Maar de kinderen hebben er echt iets moois van gemaakt. Deze camping kan ik iedereen aanbevelen. Een rustige camping, een hele mooie omgeving, geschikt voor diverse uitstapjes te maken.
Mening nr: 831
Datum: 05-01-2005
Geplaatst door: fam miechielsen    Stuur fam miechielsen een e-mail over Camping Camping Neunbrunnen
Periode:   2004

Algemene indruk:6
Kwaliteit v/h sanitair:7
1 Dec 2004 tot 5 Jan 2005 Leuke camping. Goed verzorgd, en de paden en wegen redelijk sneeuwvrij gehouden door eigenaar. Sanitair is ook goed met in hoogseizoen (kerst) soms geen warm water door drukte. Grote gasflessen leverbaar. Receptie is beperkt open, maar eigenaresse wel altijd bereikbaar. Veel ski mogelijkheden in de buurt. O.a. Zell am see, ABerg, Saalbach-Hinterclem en Kaprun. mits men een superskipas. Komen nog een keer terug.....
Mening nr: 352
Datum: 03-01-2004
Geplaatst door: Henk    Stuur Henk een e-mail over Camping Camping Neunbrunnen
Periode: juli - augustus  2003

Kwaliteit v/h sanitair:9
Klein maar fijn, je wordt met open armen ontvangen door de eigenaresse, als je er een tijdje staat elka dag een rondje camping samen met haar onafscheidelijke viervoeter en altijd wel tijd voor een praatje. De kinderen hebben zich kostelijk geammuseerd op de vijver of zwemmend of in de opblaasboot. De baas zelf was nog steed aan het renoveren, het zag er voor ons gevoel al super uit, maar voor hem was dit nog niet goed genoeg. Zelfs van de bouwactiviteietn was niets te vernemen. De was ruimten, douches en toiletten waren altijd kraakhelder en schoon, het maakte niet uit wanneer je langs kwam.